vineri, 19 iunie 2009

the game of life is hard to play


imi este dor de tine. cum altfel as putea sa incep?
de-ar trece o zi fara sa ma gandesc la tine, nu mi-as ierta-o niciodata.
vreau sa vedem un film, un horror, si sa nu mai plec de la tine pana dimineata. stii ca mi-e frica de fantome. vreau sa-ti cant unfaithful, dar nu ma mai filma, ca ma faci de ras.
acum e vara. pot sa-i mint pe ai mei ca dorm la tine, iar noi sa mergem la un film 3D. nu ca nu m-ar lasa, dar stii tu, pentru siguranta noastra. sa nu ne mai distruga visele.
o sa mergem in Franta, o sa facem bungee-jumping, remember? it's a promise.
a venit bacul - "Ce ai, Gabrielo, ti-e frica de bac?"- si ne e frica. dar o sa treaca, o sa treaca si admiterea si o sa fim liberi si o sa fugim oriunde, oricand, cu bani, fara bani, cu tren sau masini.
da, acum cateva saptamani ti-am vazut masina. locul din dreapta e al meu. 4ever.
vreau sa te sun. pot sa te sun? imi dai numarul tau de telefon? mi-e frica sa sun pe cel vechi. si stii bine de ce. vreau sa-ti aud vocea. vreau sa ma trezesti dimineata, sa nu ma prinda mami dormind in loc sa merg la scoala. vreau sa te tin de un deget. vreau sa-ti simt pulsul in acel deget. vreau sa te uiti la mine, sa-mi spui ca am slabit si sa nu ma lasi sa ma tund.
nu plang. stiu ca nu vrei sa mai plang. dar astept niste explicatii pentru tot ce s-a intamplat.


When that fast car picks you up
You will have no choice
You may hear the tires screaming
But you will have no voice
When that fast car picks you up
You will weep and smile
And see heaven in the headlights
Mile after, mile after, mile after mile

9 comentarii:

  1. m-ai facut pe mine sa plang....>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. the game of life is hard to play. we're all gonna lose it anyway... daca-i s-o luam asa, mai M*A*S*H pentru cunoscatori.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ omuletz : stiu ca asa e ...dar te rog eu mult nu o speria....mai lasa-ma sa ma bucur de ea vreo 40 de ani asa....:P

    RăspundețiȘtergere
  4. @iepuras: stai jos,2. Eu nu speriu pe nimeni, eu doar prezint realitatea cruda din punctul meu de vedere :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @omule : nici in liceu nu m-a atentionat nimeni cu stai jos, 2 :P si te gasisi tu , mon cher....:D

    p.s. : a zis coffe ca iti da azi id-ul meu de mess :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  6. ti se zbarleste pielea pe tine knd citesti...:)

    RăspundețiȘtergere