sâmbătă, 5 iunie 2010

fără titlu

timpul trece, iar eu realizez cum încep să te uit. îmi e greu să accept, dar pur şi simplu se întâmplă atât de repede încât nu apuc să mă împotrivesc. e ca şi cum nu ai fi fost niciodată lângă mine, nu m-ai fi ţinut în braţe, nu ai fi dormit lângă mine seri la rând, nu am fi văzut împreună velvet goldmine şi nu ai fi adormit la el. beam cola şi mâncam popcorn sau seminţe, cântam şi mă înregistrai, săream în pat, tu te ocupai de proiectul ăla care ţi-a mâncat timpul ce îţi mai rămăsese. aşteptam cu nerăbdare să termini, să plecăm în franţa, să avem libertatea de care aveam nevoie. trebuia să fumăm iarbă şi apoi să facem bungee jumping. nici măcar nu te mai visez. simt cum te îndepărtezi şi mă doare. nu mai ştii prea multe despre mine... uneori îţi povestesc şi nu, nu sunt nebună. chiar dacă îţi simt mâna pe umărul meu. mi-e dor de tine. luni dai de băut şi jucăm şarla marla.

Un comentariu:

  1. nu ma asteptam la un comentariu din partea ta, dar apoi sa citesti.. o sa mai postez in curand si altele dak imi repar hardul. eu scriu, astea sunt doar o parte.. sunt foarte kinky ce pot spune? asa sunt eu, mai vulgara si sincera

    RăspundețiȘtergere